Home Office

Home Office

Praca w trybie Home office - zadbaj o wizerunek firmy!

 

Praca zdalna miała potrwać chwilę a została z nami na rok. Kolejny lock-down oraz szybkość szczepienia populacji naszego kraju nie wskazują, abyśmy szybko wrócili do normalnego trybu pracy.

 

Z badań przeprowadzonych przez EY Polska wśród firm wynika, że ok 49% pracodawców chce utrzymać w kolejnych miesiącach pracę zdalną bądź w modelu hybrydowym. A analiza firmy badawczej Valoir pokazuje, że wydajność home office jest zaledwie o 1% mniej korzystna niż w biurze.

 

Spraw radość pracownikom - wyślij upominek reklamowy

 

Jak podają liczby, efektywnie można pracować nie tylko w biurze. Podczas pracy w domu możemy rozwijać swój biznes, dbać o lepsze relacje z Klientami, a także budować wizerunek firmy. Jak sobie radzić, gdzie szukać inspiracji?

Oto Kilka pomysłów na pracę zdalną. Jak zarabiać bez wychodzenia z domu?

 

1. Mały gest a cieszy

 

Zacznij od swoich pracowników, zadbaj o nich, pokaż, jak są dla Ciebie ważni. Znana jest polityka wręczania prezentów przez wiele przedsiębiorstw. Jak to wyglądało wcześniej? Pracując stacjonarnie, firmy praktykowały rozdawanie prezentów osobom w biurze. Niezależnie od okazji, czy to był onboarding nowego pracownika czy gadżet dla najmłodszych z okazji Dnia dziecka. Nadal okazji jest mnóstwo, a możliwości jeszcze więcej! Tym bardziej że w tym roku limit na upominki reklamowe został podniesiony. Drobny gadżet z logo Twojej firmy może wywołać pozytywne emocje u pracownika. Wysłanie prezentu to miły gest, który/ zaowocuje we współpracy/ sprawdzi się w 100% na Twoją korzyść.

 

2. Reklamuj się z nami!

 

O stałych Klientów należy odpowiednio zadbać. Przypomnij im jak reklama wpływa na rozpoznawalność marki. Wyślij gadżet z logo, wykorzystaj tę metodę, aby pokazać/przedstawić im gotowe rozwiązanie. Następnie zachęć do zakupu nowego bądź popularnego gadżetu reklamowego, który jest pożądany w tym momencie. Ty decydujesz czy to będzie czapka z daszkiem, czy okulary przeciwsłoneczne. Wybierając czapkę i okulary, wiesz że na pewno sprawdzą się na wiosnę, kiedy Klienci szukają wiosenno-letnich upominków. Dodatkowo, podkreśl to że gadżety wzmacniają siłę przekazu poprzez widoczne logo Twojej firmy. Obustronna korzyść - nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać!

 

3. Postaw na komunikację w sieci

 

Poszukujesz nowych Klientów? A może chcesz przypomnieć się tym, którzy o Tobie zapomnieli? Brak spotkań nie musi Cię ograniczać, jest na to alternatywa. Zorganizuj spotkanie online, wymyśl konkurs albo nagraj live’a w social mediach. Możesz wybrać jeszcze inną formę komunikacji z Klientem, postawić na remarketing, odświeżyć bazy danych,albo stworzyć nowe. Nie zwlekaj, zorganizuj burzę mózgu w teamie, wykorzystaj wasze kreatywne pomysły, działając w sieci.

 

Przedstawiłam tylko niektóre z pomysłów na to, jak możesz zwiększyć dochody swojej firmy bez wychodzenia z domu. Niektóre z tych działań mają skutek natychmiastowy, inne przyniosą efekty w nieco dłuższej perspektywie czasu. Z podobnych rozwiązań korzystają firmy takiej, jak: AAA Auto, Asseco, Aviva, Famur, KRUK, PAIH, PKN Orlen, Provident oraz Selena. Nowe, ,,inne" czasy wymagają pewnej dozy elastyczności biznesowej - nie wahaj się wcielać w życie rozwiązań, o których do tej pory nie myślałeś. Powodzenia!

Zobacz wszystkie wpisy

Back to Top