FAQ
I. WSPÓŁPRACA
-
1.1 Z kim współpracujemy?
Nasza oferta jest skierowana wyłącznie do agencji reklamowych oraz firm pośredniczących w branży reklamowej, prowadzących działania promocyjne, kampanie reklamowe, organizujących eventy, a także zajmujących się projektowaniem i sprzedażą gadżetów reklamowych. Jeśli jesteś klientem końcowym napisz do nas na adres: biuro@easygifts.pl, a my polecimy Ci sprawdzone agencje reklamowe.
-
1.2 Jak rozpocząć współpracę?
Aby rozpocząć z nami współpracę, należy zarejestrować się na stronie www.easygifts.com.pl i wypełnić formularz rejestracyjny. Po weryfikacji przesłanych danych nasz pracownik aktywuje Twoje konto z dostępem do strony www.easygifts.com.pl, a Ty otrzymasz powiadomienie na maila. Po rejestracji konta zostanie Ci przypisany opiekun handlowy oraz rabat agencyjny. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz od nas drogą mailową.
-
1.3 10 powodów, dla których warto się zarejestrować
Rejestracja na stronie www.easygifts.com.pl jest niezbędna do rozpoczęcia współpracy z nami. Po zalogowaniu możesz:
-
składać zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego i mieć wgląd w historię zamówień
-
mieć dostęp do faktur i listów przewozowych
-
wyceniać produkty wraz ze znakowaniem
-
widzieć ceny zakupu po rabacie agencyjnym
-
negocjować ceny zakupu
-
korzystać z akcji promocyjnych
-
mieć dostęp do bezpłatnych narzędzi wspierających sprzedaż
-
korzystać z darmowych materiałów marketingowych
-
zapisać się do newslettera
-
korzystać z webapi
-
II. PŁATNOŚCI I CENY
-
2.1 Czy podane przez nas ceny to kwoty netto czy brutto?
Wszystkie ceny, zarówno na stronie www.easygifts.com.pl, jak i w katalogach podawane są w kwotach netto. Należy do nich doliczyć VAT, który obecnie wynosi 23%.
-
2.2 Limit kupiecki
Firmy, które rozpoczynają z nami współpracę na początek otrzymują limit kupiecki w wysokości 2000 PLN. W trakcie rozwoju współpracy limit może zostać podniesiony po wcześniejszym ustaleniu tego z opiekunem handlowym. UWAGA: już po opłaceniu dwóch faktur w terminie jest możliwość podniesienia limitu kupieckiego nawet do 50 000 PLN.
-
2.3 Terminy płatności
Standardowy termin płatności wynosi 14 dni kalendarzowych. W trakcie rozwoju współpracy termin płatności może zostać wydłużony po wcześniejszym ustaleniu tego z opiekunem handlowym.
-
2.4 Jak obliczane są ceny towarów i usług dla agencji reklamowych?
Ceny widoczne na liście i karcie produktów oraz w katalogach, to ceny katalogowe netto, od których agencjom reklamowym przysługuje rabat agencyjny, który ustalany jest indywidualnie z opiekunem handlowym. Standardowy rabat, który otrzymuje agencja rozpoczynając z nami współpracę wynosi 44%. W trakcie trwania współpracy, rabat może zostać zwiększony po wcześniejszym ustaleniu tego z opiekunem handlowym. Ceny znakowania można obliczyć na stronie www.easygifts.com.pl po zalogowaniu, korzystając z kalkulatora. Aktualny Cennik znakowania dostępny jest po zalogowaniu w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA". UWAGA: dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta była atrakcyjna cenowo, dlatego w przypadku dużych zleceń istnieje możliwość negocjacji ceny - zachęcamy do skorzystania z negocjatora cen dostępnego na stronie internetowej.
III. ZAMÓWIENIA I OFERTY
-
3.1 Jak składać zamówienia?
Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego lub u opiekuna handlowego drogą mailową. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
-
3.2 Godziny pracy Biura Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
-
3.3 Jakie jest minimalne zamówienie?
Nie ma wymaganej minimalnej wartości zamówienia. UWAGA: w zależności od techniki znakowania doliczamy ryczałt dla małych ilości. Przeważnie najbardziej optymalne ceny zaczynają się od 50 sztuk produktów ze znakowaniem.
-
3.4 Jak sprawdzić dostępność produktów?
Stany magazynowe widoczne są na liście produktów oraz na karcie produktu. Stany magazynowe widoczne są dla wszystkich użytkowników strony - zalogowanych i niezalogowanych. Stan 24h oznacza, że produkty są dostępne "od ręki" w naszym lokalnym magazynie. Stan 2-3 dni oznacza, że towar znajduje się w naszym magazynie centralnym, dlatego potrzebujemy 2-3 dni na jego sprowadzenie do Polski. UWAGA: w przypadku oferty markowej terminy dostaw zazwyczaj są nieco dłuższe - od 4 do 10 dni. "Dostawa" określa ilość sztuk oraz planowany termin dostawy. UWAGA: do podanych dostępności i terminów należy doliczyć czas potrzebny na znakowanie produktów. Szacowany czas potrzebny na znakowanie znajdziesz tutaj.
-
3.5 Jaki jest czas realizacji zamówień?
Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów i bieżących terminów znakowania.
-
24h - produkty znajdują się w naszym magazynie lokalnym. Zamówienie złożone do godziny 14:00 na produkty bez znakowania zostanie wysłane tego samego dnia. Zamówienie złożone po godzinie 14:00 na produkty bez znakowania zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.
-
2-3 dni - produkty znajdują się w magazynie centralnym. Wysyłka produktów bez znakowania nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych.
-
Dostawa - niektóre z produktów mogę nie być dostępne w naszych magazynach, wówczas planowana jest ich dostawa. Ilość oraz termin dostawy jest widoczny na liście i kartach produktów.
-
UWAGA: w przypadku oferty markowej terminy dostaw zazwyczaj są nieco dłuższe - od 4 do 10 dni i mogą czasami ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od nas, natomiast zależnych od dostawcy.
-
UWAGA: w przypadku znakowania należy doliczyć czas niezbędny na wykonanie usługi. Szacunkowe terminy znakowań znajdziesz tutaj.
-
-
3.6 Jakie są koszty znakowania?
Ceny znakowania produktów są zależne od techniki znakowania, liczby kolorów, wielkości znakowania oraz nakładu. Aby obliczyć dokładny koszt znakowania polecamy skorzystać z kalkulatora na stronie www.easygifts.com.pl. Aktualny cennik znakowania znajdziesz w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
-
3.7 Czy jest możliwość wizualizacji produktu ze znakowaniem?
Tak. Aby zamówić wizualizację produktu ze znakowaniem skorzystaj z opcji "zamów wizualizację", która jest dostępna po zalogowaniu na karcie produktu lub skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym. Bezpłatna jest pierwsza wizualizacja (dla danego projektu) oraz jedna poprawka, więc jeśli potrzebujesz kilka wizualizacji dla różnych produktów, to wszystkie będą bezpłatne.
-
3.8 Czy można zamówić wzory produktów?
Tak. Za pośrednictwem sklepu internetowego można złożyć zamówienie na pojedyncze sztuki produktów, za które następnie wystawiana jest faktura. Jeśli chcesz zwrócić zakupione wzory skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, wówczas po zwrocie wzorów zostanie wystawiona faktura korygująca. Pamiętaj: wzory produktów nie mogą być uszkodzone, ani nosić śladów użytkowania, dotyczy to również opakowań jednostkowych.
-
3.9 Czy można zamówić produkty według własnego projektu?
Tak. Aby wysłać zapytanie ofertowe skorzystaj z formularza dostępnego tutaj lub skontaktuj się mailowo z naszym Działem Importu - import@easygifts.pl.
-
3.10 Jak wycenić zamówienie?
Jeśli chcesz wycenić zamówienie na produkty ze znakowaniem skorzystaj z kalkulatora dostępnego na karcie produktu lub skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
-
3.11 W jaki sposób działają promocje?
W naszym sklepie internetowym funkcjonują różnego rodzaju promocje, których trwanie jest określone czasowo:
-
promocje na produkty bez znakowania np. na wybrane modele długopisów
-
promocje na usługi znakowania np. promocja na grawerowanie laserowe
-
kody rabatowe, które upoważniają do zniżki na zakupy dokonane za pośrednictwem sklepu internetowego
UWAGA: każda promocja ma określony czas trwania oraz wymaganą ilość minimalną zamówienia, a także może zawierać inne warunki, które są każdorazowo określane. Aby być na bieżąco i nie przegapić żadnej promocji zapisz się do naszego newslettera na stronie głównej www.easygifts.com.pl. Do newslettera mogą zapisać się tylko zalogowani użytkownicy.
-
-
3.12 Gdzie znajdę moje faktury?
Wszystkie faktury znajdziesz w panelu klienta, który jest dostępny po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl.
-
3.13 Gdzie znajdę moje oferty?
Wszystkie oferty przygotowane dla Ciebie przez opiekuna handlowego znajdziesz w panelu klienta, który jest dostępny po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl. Oprócz tego, w panelu klienta dostępne są również oferty, które samodzielnie przygotowałeś/aś dla swoich klientów za pośrednictwem ofertownika.
IV. ZNAKOWANIE PRODUKTÓW
-
4.1 Jakie techniki znakowania oferujemy?
Obecnie w naszym portfolio znajduje się 14 technik znakowania produktów:
tampodruk
grawer laserowy
sitodruk
sitodruk na tekstyliach
termotransfer
druk DTG
druk DTF
haft komputerowy
druk cyfrowy UV
kalka ceramiczna
sublimacja
doming
tłoczenie
etykiety i zawieszki
-
4.2 Jak ustalić szczegóły znakowania?
Składając zamówienie przez sklep internetowy lub u swojego opiekuna handlowego dołącz plik z projektem (wymagamy plik w wektorach, format pliku zapisany w krzywych - czcionka i obiekty). Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi dotyczące znakowania, najlepiej dopisz je w uwagach do zamówienia. Po złożeniu zamówienia nasz Dział Graficzny przygotuje dla Ciebie wizualizacje produktu ze znakowaniem. Następnie czekamy na Twoją akceptację lub uwagi. Po akceptacji zamówienie jest przekazywane do realizacji. UWAGA: znakowanie wykonane na podstawie wizualizacji zaakceptowanej z błędami nie podlega reklamacji.
-
4.3 Interpretacja oznaczeń nadruków - grupy znakowania
Wszystkie techniki znakowania mają określone grupy znakowania, które określają koszty wykonania usługi. Każdy produkt ma przyporządkowane grupy znakowania, które widoczne są na karcie produktu. Poniżej znajduje się lista skrótów wraz z interpretacją:
-
tampodruk: T1, T2, T3, T4; dla pamięci USB: T1USB, T1USB2, T2USB, T2USB2imT1USB, imT2USB
-
grawer laserowy: L0, L1, L2, L3; dla pamięci USB: L1USB, L2USB, im1USB, imL2USB
-
sitodruk: S1, S2
-
sitodruk na tekstyliach: ST1, ST2
-
termotransfer: TT1, TT2, TT3
-
druk DTG: DTG1, DTG2, DTG3, DTG4
-
druk DTF: DTF1, DTF2, DTF3
-
haft komputerowy: HF
-
druk cyfrowy UV: DC1, DC2
-
kalka ceramiczna: C1(A), C1(A1), C1(A+A1), C1(D), C2
-
sublimacja: SU
-
doming: DO, dla pamięci USB: DO1USB, DO2USB
-
tłoczenie: HS
-
etykiety i zawieszki: ET(N1), ET(N2)
UWAGA: aktualny cennik znakowania znajdziesz po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
-
-
4.4 Znakowanie na towarze powierzonym
Nasza drukarnia zajmuje się znakowaniem również na towarach powierzonych. Jeśli chcesz skorzystać z usług drukarni, wyślij wiadomość na adres: drukarnia@easygifts.pl.
-
4.5 Cennik znakowania
Aktualny Cennik znakowania dostępny jest po zalogowaniu w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA". Ceny usług znakowania uzależnione są od techniki znakowania, ilości miejsc i kolorów oraz nakładu. Każdy z produktów znajdujących się w sklepie internetowym ma przypisane optymalne grupy znakowania, a kalkulator umożliwia obliczenie kosztów znakowania produktów.
V. WYSYŁKA ORAZ TRANSPORT
-
5.1 Jakie są koszty transportu?
Ceny transportu uzależnione są od wartości zamówienia oraz statusu klienta:
-
Status START UP - wysyłka gratis dla zamówień o wartości powyżej 750 PLN netto, poniżej tej wartości koszt transportu wynosi 16 PLN netto.
-
Status SILVER - wysyłka gratis dla zamówień o wartości powyżej 750 PLN netto, poniżej tej wartości koszt transportu wynosi 16 PLN netto.
-
Status GOLD - wysyłka gratis dla zamówień o wartości powyżej 500 PLN netto, poniżej tej wartości koszt transportu wynosi 16 PLN netto.
-
Status PLATINIUM - wysyłka gratis dla wszystkich zamówień
UWAGA: wysyłka ceramiki wiąże się z dodatkowym zabezpieczeniem oraz większymi kosztami wysyłki:
-
1-19 szt. - 16 PLN netto
-
20-100 szt. - 120 PLN netto
-
101-1081 szt. - 120 PLN netto
UWAGA: podane ceny dotyczą wysyłki towarów na jeden adres na terenie Polski.
-
-
5.2 Jaki jest czas wysyłki zamówienia?
Wysyłki towarów odbywają się w dni robocze. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych. Istnieje opcja gwarancji dostarczenia przesyłki następnego dnia po wysyłce, która jest dodatkowo płatna - taką opcję możesz zacznaczyć w koszyku podczas składania zamówienia lub poinformować o tym swojego opiekuna handlowego. UWAGA: zamówienie musi zostać złożone do godziny 13:00 i dotyczy tylko produktów bez znakowania.
UWAGA: W przypadku wysyłek paletowych dostawa towaru trwa zazwyczaj 2 dni robocze.
-
5.3 Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak - po wcześniejszym uzgodnieniu z opiekunem handlowym istnieje możliwość osobistego odbioru towaru z naszego magazynu bądź drukarni.
-
5.4 Z jakimi firmami kurierskimi współpracujemy?
Obecnie nasze towary dostarczane są przez firmy kurierskie: DPD, UPS i DHL. Wysyłki paletowe obsługuje RABEN.
VI. REKLAMACJE I ZWROTY
-
6.1 Jak zgłosić reklamację?
W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia ze stanem faktycznym przesyłki lub uszkodzeniem przesyłki w transporcie, istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji. Zapoznaj się z Regulaminem reklamacji i zwrotów, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA". Znajdziesz tam również Formularz reklamacji. UWAGA: w przypadku widocznych uszkodzeń produktu, skazach, błędnym nadruku itp. należy dołączyć zdjęcia produktów. W przypadku reklamacji ilościowych zwróć uwagę na ilość kartonów wpisanych na liście przewozowym - nie podpisuj protokołu odbioru u kuriera jeśli brakuje kartonów, ponieważ podpisanie listu przewozowego powoduje utratę prawa do reklamacji w firmie kurierskiej.
-
6.2 Warunki zwrotu towaru
Nie ma możliwości zwrotu produktów ze znakowaniem. Produkty bez znakowania można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. UWAGA: warunki zwrotu towaru należy wcześniej ustalić z opiekunem handlowym. Szczegółowe warunki zwrotów określa Regulamin reklamacji i zwrotów, który dostępny jest po zalogowaniu w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
-
6.3 Co dalej z reklamowanym towarem?
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych. Po rozpatrzeniu reklamacji opiekun handlowy skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o proponowanym rozwiązaniu. Warunki reklamacji szczegółowo określa Regulamin reklamacji i zwrotów, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
-
6.4 Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
Standardowy czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. Więcej informacji dotyczących składania reklamacji znajdziesz w Regulaminie reklamacji i zwrotów, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
VII. KATALOGI PRODUKTOWE
-
7.1 Zamawianie katalogów
Aby zamówić katalogi produktowe, należy zalogować się na stronie www.easygifts.com.pl, a następnie skorzystać z wyszukiwarki dostępnej w sklepie lub wejść do panelu klienta, kliknąć w zakładkę "DO POBRANIA" -> "KATALOGI" i kliknąć w "Złóż zamówienie na katalog". Istnieje możliwość zamówienia katalogu głównego "No.1" - w tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
-
7.2 Czym są katalogi online?
Katalogi online są darmowymi narzędziami marketingowymi, z których możesz korzystać bezpłatnie. Katalogi online możesz umieścić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub wysłać do klienta. Każdy katalog posiada opcję pobrania w formacie pdf. Wszystkie aktualne katalogi znajdziesz na stronie www.easygifts.com.pl w zakładce "KATALOGI" oraz w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".
VIII. REGULACJE PRAWNE I REGULAMINY
-
8.1 Regulamin Sklepu Internetowego
Regulamin Sklepu Internetowego dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta - zakładka "DO POBRANIA".
-
8.2 Regulamin reklamacji i zwrotów
Regulamin reklamacji i zwrotów dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta - zakładka "DO POBRANIA".
-
8.3 Ogólne warunki współpracy
Ogólne warunki współpracy dostępne są po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta - zakładka "DO POBRANIA".
-
8.4 Polityka prywatności
Polityka prywatności dostępna jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta - zakładka "DO POBRANIA".
-
8.5 Pliki cookies
Polityka wykorzystywania plików cookies dostępna jest po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl w panelu klienta - zakładka "DO POBRANIA".
IX. SKLEP INTERNETOWY NO-NAME
-
9.1 Czym jest sklep internetowy no-name?
Sklep internetowy no-name to bezpłatne narzędzie marketingowe przygotowane specjalnie dla agencji reklamowych. Umożliwia przyjmowanie zamówień oraz zapytań ofertowych przez agencje reklamowe. Szczegółową instrukcję jak korzystać z narzędzia znajdziesz po zalogowaniu w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA". Całą konfigurację wykonasz po zalogowaniu na stronie www.easygifts.com.pl poprzez zakładkę "SKLEP NO-NAME", która znajduje się w panelu klienta.
-
9.2 Ile kosztuje sklep no-name?
Korzystanie ze sklepu no-name jest bezpłatne.
-
9.3 Jak założyć własny sklep no-name?
Aby założyć własny sklep online, należy zalogować się na stronie www.easygifts.com.pl, a następnie w panelu klienta skorzystać z zakładki "SKLEP NO-NAME". Szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu klienta w zakładce "DO POBRANIA".