FAQ
I. WSPÓŁPRACA
-
1.1 Kto może podjąć z nami współpracę?
Wpółpracujemy wyłącznie z agencjami reklamowymi oraz firmami pośredniczącymi na rynku reklamowym.
Jeżeli nie prowadzą Państwo tego typu działalności, a są zainteresowani zakupem naszych produktów zachęcamy do zgłoszenia się do wybranej agencji reklamowej.
-
1.2 Jak rozpocząć współpracę?
Aby zostać naszym Klientem wystarczy zarejestrować się na naszj stronie internetowej (TUTAJ) i wypełnić krótki formularz.
Współpracujemy wyłącznie z pośrednikami, dlatego naszych nowych Klientów prosimy o przesłanie dokumentów potwierdzających prowadzenie tego typu działalności - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
-
1.3 Jak zarejestrować się na stronie www.easyifts.pl?
Aby zarejestrować się w serwisie, należy wejść na stronę www.easygifts.pl następnie przejść do zakładki Logowanie i wybrać opcję zarejestruj się. W kolejnym etapie neleży wypełnić krótki formularz rejestracyjny.
Jeśli firma współpracuje już z PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k. należy uzupełnić podstawowe pola wpisując:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- numer telefonu służbowego
- NIP firmy
Jeśli firma nie współpracowała jeszcze z PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k. wymagane jest uzupełnienie dodatkowych informacji:
- nazwa firmy
- dokładny adres fakturowy
- firmowy adres e-mail
UWAGA! W obu przypadkach należy zaznaczyć opcję "Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję zasady i warunki korzystania z serwisu firmy PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k."
-
1.4 Dlaczego warto się zarejestrować?
a) Podgląd stanów magazynowych i dostęp do cen zakupowych.
b) Możliwość korzystania ze sklepu internetowego oraz dodatkowych akcji promocyjnych.
c) Dostęp do porównywarki produktów i rozbudowanej wyszukiwarki.
d) Darmowy katalog noname (online) do umieszczenia na stronie internetowej.
e) Narzędzia internetowe: konfigurator USB, ofertownik, kalkulator i generator e-ulotek.
f) Bezpłatny egzemplarz aktualnego katalogu produktowego.
g) Newsletter - informacje o najnowszych promocjach i wyprzedażach.
-
1.5 Dlaczego wymagamy przesłania dokumentów firmy?
Przed rozpoczęciem współpracy lub wysłaniem pierwszej wyceny, zawsze prosimy o przesłanie dokumentów firmowych (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). Współpracujemy wyłącznie z agencjami reklamowymi oraz pośrednikami na rynku reklamowym, dlatego bardzo uważnie podchodzimy do weryfikacji dokumentów pod kątem prowadzonej działalności. Jest to jednorazowa procedura, mająca na celu chronienie interesów naszych obecnych i przyszłych Klientów, a więc także Państwa. Informujemy, że mogą Państwo także skorzystać z możliwości pobrania dokumentów z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
II. CENY, RABATY, PŁATNOŚCI
-
2.1 Czy podane przez nas ceny są brutto czy netto?
Wszelkie podawane przez nas ceny są kwotami netto. Nie uwzgledniają wynoszącego obecnie 23% podatku VAT.
-
2.2 Czy od podanej ceny można otrzymać rabat?
Podane ceny są cenami katalogowymi. Nasi klienci otrzymują rabat agencyjny, który ustalany jest indywidualnie.
-
2.3 Czy podane ceny obejmują koszty nadruku?
Podane ceny produktów nie uwzględniają kosztów znakowania, które naliczane są dodatkowo.
-
2.4 Z czego wynika proponowana przez nas cena dla agencji reklamowych?
Proponowana cena zakupu za wybrany produkt jest ceną katalogową pomniejszoną o rabat agencyjny ustalany zawsze indywidualnie dla każdej agencji. Wszystkie agencje, które wyrażą chęć współpracy, otrzymują na wstępie podstawowy rabat na towar. W trakcie rozwoju współpracy rabat ten może ulec zmianie.
Zaznaczamy też, że PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k. stara się elastycznie podchodzić do klientów i w zależności od kwotowej wielkości zamówienia zawsze istnieje możliwość negocjacji ceny oraz uzyskanie specjalnego rabatu.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
-
3.1 Ogólne zasady składania zapytań ofertowych
W celu otrzymania wyceny należy złożyć odpowiednie zapytanie drogą mailową. Jest to jedyna forma, która zabezpiecza Państwa transakcje, a jednocześnie zapewnia poprawną identyfikację profilu klienta. Taka procedura uniemożliwia klientom końcowym dostęp do oferty stworzonej wyłącznie dla Państwa. Prosimy zatem o wyrozumiałość, ponieważ zasadę taką przyjęliśmy z myślą o Państwa interesach.
-
3.2 Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmowane są przez sklep internetowy, dostępny dla zalogowanych użytkowników lub mailowo. Za wszelki kontakt związany z zamówieniami odpowiedzialny jest opiekun handlowy. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
-
3.3 Jaka jest minimalna ilość zamówienia?
Nie istnieją regulacje w zakresie minimalnych lub maksymalnych limitów dotyczących zamówień. Warto jednak pamiętać, że przy większych zamówieniach (kwotowo, nie ilościowo) istnieje możliwość negocjowania większego rabatu, a przy zamówieniu od 500zł netto - obowiązuje darmowa wysyłka na terenie Polski.
-
3.4 Jak sprawdzić dostępność towaru?
Aby sprawdzić dostępność należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następnie odnaleźć szukany produkt - na karcie produktu znajduje się tabela z aktualnymi stanami magazynowymi.
-
3.5 Czy istnieje możliwość otrzymania wzorów?
Oferujemy możliwość zamówienia do 3 sztuk wybranych produktów jako wzorów. Wzory produktów z oferty podstawowej objęte są rabatem w wysokości 50%. Koszt wysyłki to 11,50zł/netto. Wzory z oferty markowej oraz Power of Brands można nabyć po cenie agencyjnej, bez dodatkowych rabatów. Po uzgodnieniu z Państwa opiekunem handlowym istnieje możliwość zwrotu wypożyczonych wzorów w ciągu 2 tygodni od daty zakupu.
-
3.6 W jakich godzinach można składać zamówienia?
Zamówienia internetowe można składać w dowolnym czasie 24h na dobę, towar zostaje wówczas zarezerwowany, ale jego wysyłka następuje tylko w godzinach pracy działu handlowego.
Zamówienia tradycyjne złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia, po godzinie 13:00 - dnia następnego.
Dział Handlowy pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
-
3.7 W jaki sposób można zrealizować zamówienia pozakatalogowe?
W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów wprowadziliśmy do oferty usługę realizacji zamówień niestandardowych (nie objętych ofertą katalogową oraz wielkonakładkowych)
W przypadku zainteresowania zamówieniami pozakatalogowymi, należy skontaktować się bezpośrednio z opiekunem handlowym.
-
3.8 Aktualne promocje
Nasze najnowsze promocje znajdziecie Państwo po zalogowaniu na stronie www.easygifts.pl po kliknięciu w baner Promocje. Wszystkie akcje promocyjne są określone czasowo lub obowiązują do wyczerpania zapasów.
Uwaga! Podane ceny z reguły uwzględniają już rabat agencyjny.
IV. ZNAKOWANIE PRODUKTÓW
-
4.1 Jakimi technikami znakowania dysponujemy?
Nasza drukarnia może pochwalić się bogatą ofertą technik znakowania produktów:
- grawer laserowy
- sitodruk
- sitodruk na tekstyliach
- tampodruk
- haft komputerowy
- termotransfer
- termotransfer cyfrowy
- tłoczenie
- kalka ceramiczna
- doming
- druk UV
- sublimacja
- etykiety-naklejki
Jesteśmy zatem w stanie oznakować niemal każdy produkt. Znakujemy również na towarze powierzonym.
-
4.2 Czy istnieje możliwość zmiany proponowanej techniki znakowania oraz miejsca umieszczenia nadruku?
Sugerowane przez nas miejsce oraz technika znakowania są optymalnymi rozwiązaniami. Mogą być jednak przez Państwa zmienione, jeśli dana technika na to pozwala. Wówczas po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu tej kwestii z opiekunem handlowym, można umieścić nadruk w innym miejscu lub wykonać go inna techniką.
-
4.3 Oznaczenia nadruków i ich interpretacja
Każdy produkt ma przypisaną grupę nadruku, zarówno w katalogu jak i na stronie internetowej. Poniżej znajduje się interpretacja skrótów:
a) doming: DO, DO1USB, DO2USB
b) druk cyfrowy UV: DC0, DC1, DC2, DC1USB. DC2USB
c) etykiety-naklejki/wkładki/zawieszki: ET(N1), ET(N2), ET(N3), ET(Z)
d) grawer laserowy: L0, L1, L2, L3, L1USB, L2USB
e) haft komputerowy: HF
f) kalka ceramiczna (kubki): C1 + miejsca znakowania A, A1, A+A1, C, D, F
g) kalka ceramiczna (pozostałe produkty): C2
h) sitodruk: S1, S2
i) sitodruk na tekstyliach: ST
j) sublimacja: SU
k) tampodruk: T1, T2, T3, T4, T1USB, T2USB
l) termotransfer: TT1, TT2, TT3
m) termotransfer cyfrowy: TC1, TC2, TC3
n) tłoczenie: HS
V. TERMINY REALIZACJI ORAZ TRANSPORT
-
5.1 Jakie są standardowe terminy realizacji zamówienia?
Produkty zamówione bez znakowania, które są dostępne w magazynie lokalnym, wysyłane są najpóźniej 24 godziny po przyjęciu zamówienia. Natomiast, jeżeli towar znajduje się w magazynach zagranicznych kwestia dostawy jest ustalana indywidualnie.
Produkty zamówione ze znakowaniem - termin dostawy jest zależny od dostępności i ilości zleconego materiału. Czas realizacji ustalany jest indywidualnie, jeszcze przed finalizacją zamówienia.
UWAGA: Podane terminy realizacji dotyczą dni roboczych.
-
5.2 Jakie są koszty transportu?
Koszt wysyłki jednej paczki to 16 zł. Paczka oznacza pakunek o masie nie przekraczającej 31,5 kg o maksymalnych wymiarach 60x60x140 cm.
W przypadku zamówień powyżej 750 zł netto transport na terenie Polski w jedno miejsce jest bezpłatny. Bezpłatny transport przysługuje również przy zamówieniach katalogów (niezależnie od ilości).
Koszt transportu wzorów w przypadku paczek do 31,5 kg wynosi 9 zł/netto.
DODATKOWO :
Klienci PLATINIUM – darmowy transport
Klienci GOLD – darmowy transport od 500 PLN
Klienci SILVER, STARTUP – darmowy transport od 750 PLNUWAGA: Wysyłka ceramiki wiąże się z dodatkowym zabezpieczeniem towaru. Poniżej cennik wysyłki ceramiki:
Od 0 do 19 sztuk - 16 PLN (pudełka)
Od 20 sztuk - 120 PLN (palety)
Bezpłatny transport ceramiki od 1000 PLN -
5.3 Wysyłka i dostawa towaru
Towar dostarczamy Państwu za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS oraz Raben.
-
5.4 Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Po wcześniejszym uzgodnieniu z opiekunem handlowym istnieje możliwość osobistego odbioru towaru z naszego magazynu bądź drukarni.
VI. REKLAMACJE I ZWROTY
-
6.1 Kiedy reklamacja może być uznana?
W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia ze stanem faktycznym przesyłki lub uszkodzeniem przesyłki w transporcie, istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z warunkami dokonywania reklamacji i zwrotów zawartymi w regulaminie dostępnym po zalogowaniu w kategorii dla Agencji w zakładce Dokumenty, regulaminy.
-
6.2 Warunki zwrotu towaru
Wszelkie zwroty powinny być wcześniej uzgodnione z działem handlowym i magazynem, szczególnie w przypadku wysyłek wielopaczkowych i większych gabarytów w celu ustalenia odbioru towaru. Każdy odbierający paczkę proszony jest o sprawdzenie czy przesyłka jest kompletna i nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku uszkodzeń w transporcie ważne jest spisanie przez pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacji. Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane.
-
6.3 Protokół zwrotu towaru
Informacje o towarze reklamacyjnym lub zwrotach towaru powinny być poprzedzone wypełnieniem i załączeniem formularza zwrotu/reklamacji i odesłane wraz ze zwróconym towarem na koszt firmy PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k. na adres magazynu:
Magazyn - PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k.
Byków, ul. Wrocławska 41
55-095 Mirków
Protokół zwrotu/reklamacji dostępny jest po zalogowaniu w Kategorii dla Agencji w zakładce Dokumenty, regulaminy.
-
6.4 Jakie jest dalsze postępowanie z reklamowanym towarem?
Towar reklamacyjny podlega obowiązkowemu zwrotowi. Reklamacje rozpatrywane są po fizycznym zwrocie towaru do siedziby magazynu firmy PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k., zgodnie z założeniami regulaminu. Zwrócony towar, uszkodzony lub nie posiadający opakowania pierwotnego nie będzie podlegał zwrotowi, chyba, że fakt ten został wcześniej zgłoszony podczas odbioru w obecności kuriera.
Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i oznaczony celem ochrony przed uszkodzeniami podczas transportu. W przypadku stwierdzonych uchybień w tej kwestii nadawca (klient) zostanie obciążony kosztami w stosunku do powstałych uszkodzeń.
Towar zwracany w celu rozliczenia księgowego posiadający ubytki (uszkodzenia, brak opakowania pierwotnego) nie będzie podlegał zwrotowi i takiemu rozliczeniu, chyba że fakt ten został wcześniej zgłoszony przy odbiorze towaru przez klienta dostarczonego od firmy PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k.. W momencie nadania przesyłki nie podlegającej reklamacji na koszt firmy PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k., nadawca (klient) zostanie obciążony kosztami transportu zgodnie z ilością nadanych przesyłek, za które otrzyma od nas stosowny dokument księgowy.
VII. KATALOGI
-
7.1 Czy istnieje możliwość zamówienia katalogów?
Aby zamówić katalog wystarczy skorzystać z formularza (TUTAJ) lub złożyć zamówienie drogą mailową u swojego opiekuna handlowego.
-
7.2 Jakie są ceny katalogów?
1 sztuka katalogu jest przez nas wysyłana bezpłatnie. Natomiast przy zamówieniu większej ilości katalogów należy uwzględnić opłaty:
It's Easy Now - 7,90 PLN/szt
Schwarzwolf - 2,90 PLN/szt
Vanilla Season - 2,90 PLN/szt.
Aladdin - 2,90 PLN/szt.
Cerruti 1881 - 2,90 PLN/szt.
Hugo Boss - 2,90 PLN/szt.
Stanley - 2,90 PLN/szt.
Silicon Power - 2,90 PLN/szt.
Power of Brands - 2,90 PLN/szt.
Wysyłka katalogów niezależnie od ilości jest darmowa.
-
7.3 Co to jest katalog no-name?
Katalog no-name to narzędzie, które stworzyliśmy specjalnie z myślą o współpracujących z nami agencjach reklamowych. Dzięki niemu można zaprezentować produkty z oferty PCM Sp. z o.o. Easy Gifts Sp. k. na stronie internetowej agencji bez żadnych informacji o dostawcy.
Aby skorzystac z narzędzia wystarczy zalogować się na naszej stronie internetowej, a nastepnie w zakładce "Dla Agencji" wybrać "katalog no-name". Później należy postępować zgodnie z podpowiedziami systemu.
Katalog no-name pozwala na samodzielne dopasowanie katalogu do strony internetowej oraz ustalenie własnych narzutów.
Wygenerowany link można przesłać bezpośrednio do Klienta lub podpiąć na stronie internetowej.
Katalog aktualizuje się automatycznie.
VIII. KORZYSTANIE Z SERWISU
-
9.1 Utrata i przywrócenie hasła dostępu do strony
W przypadku zagubienia hasła należy skorzystać z opcji "Zapomniałem hasła" dostępnej przy logowaniu i wpisać adres e-mail, który został użyty przy rejestracji konta. Na podany adres e-mail zostanie wówczas wysłane nowe hasło, które następnie po zalogowaniu można zmienić na dowolnie wybrane, składające się przynajmniej z 5 znaków (ustawić nowe hasło można poprzez Konto - Ustawienia - Hasło).
Jeżeli pomimo wykonania tych operacji, nadal nie możecie się Państwo zalogować do naszego serwisu, prosimy o wiadomość na adres e-mail: marketing@easygifts.pl -
9.2 Dokumenty do pobrania
Dokumenty określające ogólne zasady współpracy z firmą PCM Sp. z o.o. EASY GIFTS Sp.k. są dostępne po zalogowaniu w strefie "Dla Agencji" w zakładkach Do pobrania, Dokumenty, regulaminy oraz Warunki współpracy.