Więcej o marce Schwarzwolf


Opublikowane: wtorek, 2 kwiecień 2024
Więcej o marce Schwarzwolf

 

 

Schwarzwolf — zacznij swoją przygodę z gadżetami outdoorowymi!

 

Dziś rozmawiamy z Markiem Ivicą, Export Managerem marki Schwarzwolf, który posiada ogromną wiedzę na temat gadżetów outdoorowych i współpracuje z nami już od dawna.

 

Marku, skąd wzięła się inspiracja do stworzenia marki Schwarzwolf?

 

M: Schwarzwolf to marka stworzona z pasji do podróży i przygód. Od zawsze ceniłem odkrywanie nowych miejsc i kultur, podobnie jak Tomáš — właściciel firmy. To właśnie te wspólne zainteresowania skłoniły nas do stworzenia niezawodnych gadżetów outdoorowych dla ludzi o podobnych zamiłowaniach do wycieczek i wypraw górskich.

 

Pytałaś, jak to się zaczęło? Historia wygląda tak, że:

 

25 lat temu siedzieliśmy w jednym z barów na Wan Chai Road w Hong Kongu i wtedy w atmosferze przyjacielskich, burzliwych rozmów narodził się genialny pomysł, aby stworzyć, taką markę outdoorową, jaką dzisiaj jest Schwarzwolf. Postanowiliśmy, że nasze produkty będą tak niezawodne i pełne przygód jak życie wilków. Od tamtej pory nieustannie projektujemy, testujemy i podróżujemy niczym wilki, które nie boją się wyzwań.

 

Dlaczego warto wybrać gadżety marki Schwarzwolf?

 

Jak już wcześniej wspomniałem, najważniejsze dla podróżnika jest sprzęt i jego trwałość. Dlatego nasza filozofia zrównoważonego rozwoju oraz minimalizacji emisji CO2 opiera się na przekonaniu, że posiadanie sprzętu wysokiej jakości, który służy przez lata, jest nie tylko praktyczne, ale i ekologiczne.

Zamiast wymieniać przedmioty za każdym razem, gdy pojawia się potrzeba nowego, lepiej jest zainwestować w coś, co przetrwa próbę czasu. Właśnie dlatego nasze produkty są projektowane z myślą o tym, aby były dostępne cenowo, jednocześnie oferując standardy jakości wykraczające poza typowe rozwiązania rynkowe. Wybierając markę Schwarzwolf, nasi klienci otrzymują możliwość personalizacji gadżetów poprzez nadrukowanie własnego logo, innej grafiki czy hasła reklamowego.

 

Czy są takie produkty Schwarzwolfa, które cieszą się największą popularnością wśród miłośników outdooru?

 

M: Oczywiście, że są takie gadżety. W pracy na co dzień dostrzegam takie rzeczy i już mogę powiedzieć, że wśród bestsellerów znajdują się narzędzia i scyzoryki, a także, że rośnie popularność wśród plecaków, czołówek oraz latarek. Gadżety związane z kategorią do picia, czyli najczęściej u nas są to butelki, również cieszą się dużym zainteresowaniem.

 

Jakie gadżety będą HITEM w tym roku?

 

Muszę przyznać, że w tym roku mamy kilka świetnych nowości, takich jak np. namiot plażowy Kerkini, czy zestaw do gry Yarra, które sprawdzą się na wspólnej wycieczce. A jeśli chodzi o moje ulubione gadżety z oferty nowości, to są to zdecydowanie kubki. Mam na myśli konkretne modele: Aransol oraz Adrasan — szczelne kubki do kawy, które są łatwe w utrzymaniu czystości i nadają się do podróży samochodem. Myślę, że również warte uwagi są plecaki z kolekcji Ohio, Pelion oraz torba Ararat, wykonane z wyjątkowego materiału.

 

Czy są już plany rozwoju produktów Schwarzwolf?

 

Przez cały rok zbieramy informację o potrzebach naszych Klientów i je analizujemy. Chyba będzie najprościej, jak podam przykład: Mamy zapotrzebowanie na przezroczystą butelkę — taką którą już mamy w ofercie ale jest tylko w szarym kolorze — np. taki model butelki Kibo. Co robimy? Na pewno nie siedzimy z założonymi rękami. To zdecydowanie dla naszej firmy jasny sygnał do działania i wprowadzenia takiej butelki w kolejnym roku.

Dodatkowo obserwujemy rynek gadżetów reklamowych i jeśli pojawi się jakiś trend, to staramy się reagować, aby dodać do oferty taki produkt. Sami między sobą również wymieniamy się doświadczeniami, jeśli zauważymy, że brakuje nam jakiegoś gadżetu podczas podróży, który mógłby znaleźć zastosowanie w branży reklamowej, to staramy się, aby taka nowość została włączona do oferty.

Zobacz wszystkie wpisy Skontaktuj się z nami!




Back to Top